Els veterans de futbol de Balsareny a Alemanya

El passat cap de setmana 6 i 7 de juny de 2009, els veterans de futbol de Balsareny van organitzar un partit a terres alemanyes. De fet, la idea va ser de Lluís López, qui va proposar d’anar al poble on ell havia viscut quan era jove, on encara hi té molts bons amics. Amb un dels amics d’allà, en especial, Francisco Caro, amb el Lluís des d’aquí i ell des d’allà, la trobada va sortir perfecta.

El viatge el van fer un total de 14 jugadors de l’equip, acompanyats d’en Quim Vilella i un fidel seguidor que no es perd mai cap partit, en Pedro Garcia.

Després d’anar a trobar l’avió a Girona, amb una hora i quart ja estàvem xafant terres alemanyes. Allà teníem els cotxes a punt per fer uns cent quilòmetres fins arribar al poble on teníem l’hotel, Heidenheim. Una vegada allà, vam deixar les bosses i vam tenir temps de fer una passejada pel poble abans de dinar, ben d’hora, a la una del migdia. Havent reposat una mica a la tarda, ens vam desplaçar al poble on havia viscut la família López Caballero, a tan sols vint minuts, un poblet anomenat Giengien Brenz. Ens trobàvem a la comarca Heidenheim, en el Land de Baden Würtemberg, entre Stuttgart i Munic.

Allà vam disputar el partit amb els amics alemanys, el qual vam guanyar per tres gols a set. Es va deixar notar que ells juguen de tant en tant, i en canvi nosaltres ho fem cada setmana, amb el hàndicap d’aquest any haver guanyat la Lliga i la Copa, i ara un també un partit internacional. A tots els jugadors de l’equip contrari els vam regalar una samarreta de record amb el nom del nostre poble, Balsareny. Després vam fer un sopar tots plegats al mateix camp de futbol, a la seu social, i més tard vam poder disfrutar d’una estona de “juerga”.

L’endemà diumenge vam poder fer una visita turística per Giengen Brenz, abans de dinar i tornar a agafar l’avió.

En resum, un cap de setmana molt intens, però molt satisfets de com ens van anar les coses, gràcies al Lluís i al Francisco.